FRENDZ is de next step in social marketing

FRENDZ is de grootste actieve Micro-Influencer agency van Nederland met ruim 5.000 aangesloten Micro-Influencers in Nederland en België. Opgeteld bereiken zij 12.600.000 volgers in de doelgroepen tot 35 jaar op Instagram.

Instagram wordt gebruikt voor:

83%
het ontdekken van
nieuwe producten en services
81%
het lezen van aanbevelingen
en feedback van anderen
80%
het maken van
de aankoopbeslissing

Uitleg concept

FRENDZ is one-stop-shop voor uw Instagram Marketingdoelstellingen.
Een FRENDZ campagne is onderverdeeld in 4 onderdelen:

1. Scouting & Selectie proces

FRENDZ scout en selecteert enkel Micro-Influencers waarvan het bereik aansluit op uw doelgroep en/of geografische locatie. Dit verhoogt de effectiviteit van de campagne.

2. Briefing & Uitsturen pakketten

FRENDZ brieft alle deelnemende Micro-Influencers met alle benodigde informatie, deadlines en content vereisten. Zo waarborgen wij een optimaal resultaat. Indien gewenst kan FRENDZ de pakketten ook inpakken en uitsturen.

3. Controle

FRENDZ controleert individueel alle deelnemende Micro-Influencers op correcte uitvoering van de campagne. FRENDZ staat met alle deelnemers in direct contact en stuurt waar nodig bij.

4. Evaluatie

Na afloop worden de behaalde resultaten verzameld en geëvalueerd. Tevens ontvangt u alle gemaakte content door de Micro-Influencers. Deze content is inzetbaar voor uw zakelijke sociale media.

Showcases

Ik wil meer informatie

Meer informatie over een FRENDZ Micro-Influencer campagne? Neem dan contact op via onderstaand formulier en er wordt zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen

Versturen